ELS OFICIS DELS MEUS FAMILIARS

Durant el 2n trimestre, a l’àrea de coneixement del medi, l’alumnat de 1r curs de primària hem après moltes coses sobre els oficis i hem convidat a les famílies a venir a explicar el seu ofici. Hem après que cada ofici es pot fer: a l’interior d’un lloc o a l’exterior, durant diferents moments del dia ( mati, tarda, nit), cadascun empra diferents eines i estris,…  Algunes famílies dels alumnes ens han mostrat el seu ofici i ens han deixat provar i experimentar diverses eines i materials que usen els nostres parents en el seu dia a dia.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ!!

PAISAGISTA BOTIGUERA  I DISSENYADOR GRÀFIC OPERARI DE FÀBRICA DE CEREALS
PROFESSORA DE TECNOLOGIA ENGINYERA AMBIENTAL COMERCIAL D’ALIMENTACIÓ

DISSENYADORA GRÀFICA I PROGRAMADOR DE PÀGINES WEB TÈCNIC DEL SERVEI D’EMERGÈNCIES MÈDIQUES   PROFESSOR D’HORTICULTURA