EL DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener de 2024, el dia que va morir Gandhi, es va celebrar el dia de la no violència i de la Pau escolar.

Es va proposar una activitat des de I3 fins a 6è. Uns dies abans del dia de la Pau es va fer un concurs de dibuix que participaven tots els nens i nenes de la l’escola, els dibuixos estaven esposats al castell del paborde,tots els nens de l’escola vam votar la nostra mascota preferida que representava millor la Pau.

a arribar el dia de la Pau i ens vam reunir tota l’escola al gimnàs per inaugurar les tres mascotes guanyadores de cada comunitat, la de petits, mitjans i grans.

Equip de redacció del taller de reporters de 4t: Marc Ibarra, Gerard Garriga i Mireia