DIJOUS GRAS

Com cada any l’escola Abel Ferrater va a un lloc diferent del poble per celebrar Dijous Gras.

El dia 2 de febrer l’alumnat d’educació infantil va anar a la Verònica, els de primer a la basa del poble, els de segon al camí d’Almoster, els de 3r a Paret Delgada, 4t al Camí  del Rec, i 5é i 6é a Sant Pere.

Nosaltres, els de 4t, vam fer una bona caminada fins al final de la part nova del Camí del Rec. De tornada vam parar al Pont  Alt per dinar. Els i les mestres ens van convidar a jugar a jocs dirigits que van ser molt divertits. Quan ja va ser l’hora vam tornar a l’escola amb cara de cansats.

Equip de redacció del taller de reporters de 4t: Elna Guinovart, Mohamed Dabdoubi, Arnau Saumell i Nicanor Moreno.