Dia escolar de la Pau i la no-violència 2024

Aquest any la proposta per celebrar el Dia escolar de la Pau i la no-violència ha estat organitzada des de la coordinadora COCOBE (coordinadora de convivència, coeducació i benestar de l’alumnat).

A principis de gener es va organitzar un concurs de mascotes per la Pau. L’objectiu era que les mascotes guanyadores (una per comunitat), siguessin les que acompanyessin un recurs nou que tindrem a les aules d’infantil i primària, les CAPSES D’EMOCIONS.

Entre el 25 i 28 de gener, tant alumnat com famílies van anar al Castell on hi teníem l’exposició de mascotes per a què votessin. Aquí us compratim un petit vídeo de l’exposició.

El dia 30, ens vam reunir tots i totes al gimnàs. Allà la directora ens va adreçar unes paraules i després va donar pas a la lectura de poemes de la Pau a càrrec de l’alumnat de 6è i a la presentació dels guanyadors i guanyadores a càrrec de la Gemma, COCOBE de l’escola.

Us deixem tam´be un petit vídeo per poder viure aquell dia igual com vam fer nosaltres.