Cursa solidària per La Marató

Aquest dimecres dia 7 de desembre, tota l’escola va sortir a la plaça i vam realitzar un matí esportiu. Van començar els més petits d’I3 que van córrer amb molta energia fins a arribar als adults, mestres, famílies i fins i tot un voluntari de la Creu Roja.

Va ser un matí en què els nens i nenes de l’escola van viure molts valors (el companyerisme, el voluntariat, la il·lusió per fer una bona obra, l’esforç…).

Us deixem  un petit vídeo de la jornada.

Aquest any La Marató tracta les malalties cardiovasculars.

Fins el dilluns dia 12 es recolliran els donatius.

Aprofitem per donar les gràcies a totes les persones i entitats que han ajudat a fer realitat  aquesta activitat.