Consell d’Infants

El dia 3 de novembre es va constituir el nou Consell d’Infants.
Els representants d’aula juntament amb l’equip directiu es van reunir a la biblioteca de l’escola. Primer de tot, es va fer una ronda de presentacions i després, vam estar parlant del què és el Consell d’Infants, quines funcions té i la importància d’aquest òrgan participatiu.

Seguidament, vam anar a veure les millores que s’han fet als patis dels més petits i, finalment, vam anar al parc de l’Abel a fer-nos unes fotografies.
L’endemà se’ls va fer entrega de la llibreta d’aula, on aniran anotant tot de prospostes per millorar l’escola.