COMPARTINT CONTES I CANÇONS PER LA PAU

El dia 30 de gener celebrem el DENIP, Dia Escolar de La No Violència i de la Pau, i aquest any hem compartit un conte sobre la convivència. Els alumnes de 4t curs de primària han explicat, escenificat i projectat  imatges als alumnes d’educació infantil 4 i 5 anys dels contes narrats.

Aquests contes parlen de diversitat i discriminació, de prejudicis i de com salvar als més petits per viure en un món més just i solidari. Hem acabat la trobada dels diferents nivells, cantant la cançó de la “Festa de la Pau” i regalant cartells amb frases de la PAU  als nostres companys/es de parvulari.

Recordem que el dia de la Pau i la No Violència és cada dia !