UNA CASTANYADA DIFERENT I ESPECIAL!

Aquesta darrera setmana la tardor ha estat protagonista a les nostres classes: hem treballat  les seves característiques tot fent fitxes i hem decorat un treball manual amb fulles de tardor. També hem treballat sobre la castanyada: hem après l’origen de la festa, hem escoltat contes amb la castanyera com a protagonista i hem fet una castanya amb paperets de paper “crepe” amb la tècnica del collage.

Vam rebre una carta de la Maria Castanyera demanant-nos ajuda per recordar quina roba s’havia de posar. Ens vam posar en marxa i vam fer tres proves d’una gimcana dins a classe i al pati. Va ser molt divertit!

Finalment, una activitat tradicional a la nostra escola, “El Ball de la Castanya”.

Tot plegat ha estat molt enriquidor!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies d’aquest dia festiu!