Celebració del Dia Mundial de l’Aturada Cardíaca

Com sabeu, el passat 16 d’octubre es va celebrar el Dia Mundial de la Conscienciació de l’Aturada Cardíaca. Des de l’àrea d’Educació física, es va dur a terme una activitat per conscienciar a l’alumnat sobre la importància de salvar vides. És per això que se’ls ha proposat crear cors i portar-los a l’escola per després penjar-los en diversos espais del centre. Arran d’aquesta activitat l’alumnat ha tingut una resposta positiva i proactiva, MOLTES GRÀCIES A TOTES I TOTES! A més a més, s’ha començat a impartir els continguts del Suport Vital Bàsic que romandran al llarg del curs. En aquests, es fa una conscienciació i explicació dels passos d’actuació davant una situació d’aturada cardíaca. Us deixem un recull d’imatges d’aquesta participació. SEGUIM!