Celebració del dia 16 d’octubre, dia mundial de la RCP: creant un cor gegant de vida

Volem compartir el treball que hem realitzat a nostra escola a propòsit del Dia Mundial de la Reanimació Cardiopulmonar (RCP). Hem creat un cor gegant amb les  imatges de tot l’alumnat i de la nostra comunitat educativa, un símbol de la importància de la RCP i de convivència.
El Dia Mundial de la RCP se celebra cada any per promoure la importància de saber com fer una RCP bàsica i la manera en què aquest coneixement pot salvar vides. A la nostra escola hem decidit fer d’aquest dia una oportunitat per aprendre i, alhora, crear una peça d’art col·lectiva, tota una declaració d’intencions.
Al llarg de la setmana hem après, mitjançant tallers pràctics sobre RCP, com actuar en situacions d’emergència en funció de les nostres possibilitats i per edats. Aquestes habilitats són crucials, ja que poden significar la diferència entre la vida i la mort en un moment de crisi.
Tota l’escola ha estat convidada  a ser part d’una imatge col·lectiva que prengui forma de cor.
Hem fet fotografies de cadascú de nosaltres  fent el gest de les dues mans juntes, com formant un cor. Les fotos han servit per  crear un mosaic gegant amb forma de cor
El cor gegant s’ha exposat a l’escola com a recordatori  de la importància de la RCP i la nostra capacitat per salvar vides quan ens unim.
Us deixem l’enllaç AQUÍ per veure les fotografies del treball realitzat per l’alumnat de l’escola en diferents sessions.