Catalunya let’s clean up challenge i Dijous Gras

Aquest Dijous Gras, 5è i 6è, hem pujat a Sant Pere, a l’ermita.

Clica a la imatge per veure les fotografies

L’alumnat de 6è va aprofitar aquesta sortida per participar al Catalunya let’s clean up Challenge. Aquest repte consisteix en recollir les deixalles que anem trobant per la muntanya. Aquestes es registren a través d’una app i en acabar el recorregut es pesen.

L’alumnat abans de sortir va rebre una xerrada del Jesús, de l’associació CEN, i se’ls va dotar de guants, de pinces i bosses en les quals anaven posant les deixalles classificades.

Tots i totes van estar molt motivats per participar. La veritat és que no vam trobar molta brossa i això és positiu.

A Sant Pere, vam jugar tota l’estona a fer-se cabanyes i s’ho van passar d’allò més bé.