ANIMACIÓ LECTORA A 4t

Aquest mes d’abril ha començat amb una animació lectora molt interessant sobre el llibre que els nens i nenes de 4t han llegit a classe. El conte es titula Mima, robot i el llibre màgic.

L’actriu, que va venir de part de l’editorial a fer-nos l’animació lectora, va dur a terme un Impro Show basat en el conte. L’alumnat va tenir un important paper ja que amb el que anaven dient, l’actriu improvisava i anava explicant el conte.

Alumnat i mestres van acabar molt contents de l’espectacle i esperem en un futur seguir rebent animacions lectores de qualitat com aquesta.

Podeu veure les imatges de la sessió fent clic aquí.