Anem al FÒRUM D’ESCOLES VERDES

Aquest any hem pogut celebrar el Fòrum d’Escoles Verdes tornant a la normalitat. Les representants verdes de 5è de l’escola han anat juntament amb dues mestres a la trobada anual d’Escoles Verdes al Vendrell, per presentar la feina que fem a l’escola a nivell ambiental.

L’acció que hem volgut difondre a la resta d’escoles és el treball que estem realitzant des de fa dos anys per conèixer la biodiversitat del nostre terme municipal. Cada nivell al llarg de l’any treballa un animal, una planta i un ocell de la zona. Si en voleu més informació sobre com ho fem i què aprenem podeu donar un cop d’ull a la revista del curs passat on està tot ben explicat.