ACTIVITATS DE LA SETMANA DE LA DONA

Dins les activitats de la setmana de la dona que estem celebrant a l’escola, el dimarts 9 de març els i les alumnes de Primer vam rebre la visita d’una dona emprenedora que va crear la seva pròpia empresa.

Es tracta de l’Anaïs, creadora d’una empresa de compra-venda d’habitatges. Al gimnàs de l’escola vam poder parlar dels oficis i vam aprofundir en el dia a dia de la seva feina.

Moltes gràcies!

Cliqueu damunt la imatge per veure les fotografies.

1. Anna

Moltes gràcies a l’Anaïs per apropar la seva activitat laboral, com a dona, als nostres infants. Cal estar ben informats per construir una realitat més equitativa i equilibrada entre totes i tots.