40a Olimpíada escolar de Reus

Aquest any l’escola ha participat de les Olimpíades escolars. Aquesta particpació, promoguda per l’AFA, ha permès gaudir als nens i nenes que hi han participat, d’aquesta experiència tan maca.

Tots i totes es van esforçar molt i van practicar el seu esport preferit. Alguns van obtenir medalla, com la Laia i la Txell a la modalitat de gimnàstica rítmica i la Iana, el Joel i el Roc a la modalitat de natació. A tots ells enhorabona!

Aquest dimarts es va fer entrega dels diplomes rebent molts aplaudiments dels seus companys i companyes.

Aquí us deixem algunes fotografies (cliqueu a la imatge)