Xiquets i xiquetes del 2014

TALLER DE VI

Dins del treball d’entorn, l’alumnat de 4t estudiem la vinya. Enguany hem tingut la sort de poder comptar amb una experta, la Maria Coca Capafons, de les bodegues “Coca i Fitó“. La Maria ens ha explicat com es cuiden els ceps, quan i com es cull el raïm i tot el procés de fabricació del […]

TALLER DE VI Llegeix més »

Setmana Europea de la Mobilitat

Com cada any, del 16 al 22 de setembre, se celebra la Setmana Europea de la Mobilitat. Des de l’escola i amb col·laboració de l’Ajuntament, realitzarem diferents activitats amb l’alumnat. Destaquem les xerrades del personal de la Guàrdia Municipal pels alumnes 4t, 5è i 6è i, les sortides dels grups per gaudir del nostre poble

Setmana Europea de la Mobilitat Llegeix més »

BENVINGUTS A 4t

Els nens i nenes de 4t us volem donar la benvinguda al nou curs escolar. Hem vingut amb moltes ganes d’aprendre i gaudir amb els nostres amics i amigues. A poc a poc ens estem adaptant a la rutina després d’un llarg, calorós i bonic estiu. Properament us anirem mostrant el nostre dia a dia

BENVINGUTS A 4t Llegeix més »

DIA DEL JOC-2023

Avui hem celebrat el dia del joc. A tothom ens agrada jugar i a més a més ens aporta plaer, convivència, reptes, emocions,….Per això l’hem celebrat de la millor manera que sabem: JUGANT. A continuació us deixem unes fotos de com ha anat la jornada.

DIA DEL JOC-2023 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut