Setmana de la Dona

Durant les dues últimes setmanes, a l’escola, hem dut a terme diverses activitats i dinàmiques per treballar la Setmana de la Dona. Ens ha servit per seguir avançant en la igualtat de gènere, en la diversitat, el respecte, la igualtat d’oportunitats,…

Aquestes han estat les propostes que hem dut a terme:

• Xerrades de mares i pares que han vingut a explicar-nos el seu ofici tot posant èmfasi en la perspectiva de gènere. Moltes gràcies a tots i totes, han estat estones molt interessants i profitoses!
  • Banderoles on els nens i nenes han fet homenatge a la dona de la seva vida.
  • Lectura de llibres de coeducació que ens ha proporcionat la Biblioteca Municipal, la Biblioteca Escolar, l’Antònia Justícia i mestres de l’escola. Moltes gràcies a tothom!
  • Activitats per conèixer dones que han fet història.
  • Dinàmica on hem treballat diferents oficis fent referència al gènere en el qual el representem.
  • Dictats cooperatius.
  • Treball de cançons que ens ajuden a empoderar-nos.

Encara queda molt de camí, però des de l’escola seguirem treballant per conscienciar i avançar en el feminisme.

Si cliqueu a la fotografia, trobarem un recull d’imatges que il·lustren aquestes propostes. Esperem que us agradin!