Seguim amb el Consell d’Infants!

Aquest mes de desembre hem fet dos Consells d’Infants a l’escola. El primer Consell d’Infants es va fer amb l’alumnat que va fer de representant d’aula el curs passat ja que degut a la Covid-19 no vam poder fer el que teníem programat per al tercer trimestre. En aquest últim Consell, vam poder parlar sobre el temps de confinament i vam compartir sensacions i vivències. També vam aprofitar per valorar entre tots i totes l’experiència d’haver format part del Consell d’Infants com a representants d’aula. Va ser una sessió molt bonica per a tots i totes. Gràcies Consell d’Infants 19/20 per a tot el que heu aportat a l’escola!

Uns dies més tard, vam fer el primer Consell d’Infants del curs 20/21, on es va presentar el curs als infants i vam poder compartir què significa això de formar part del Consell i quines tasques tenim com a representats d’aula. També vam triar el dibuix i el poema de Nadal que formarà part de la postal de Nadal de l’escola. Sembla ser que aquests nous representats també venen amb moltes ganes de sumar i, entre tots i totes, tirar endavant l’escola amb la participació de tots i totes.

Som-hi!