PROJECTE DE 1rB- ELS ANIMALS

Quan la Montse ens va proposar un tema pel projecte, ens va agradar molt la idea d’aprendre moltes coses sobre els animals. Per tant “ELS ANIMALS” es va convertir en el títol del projecte de 1rB.

Ens vam organitzar de la següent manera: a classe érem 5 grups de treball que anàvem passant pels 5 racons que hi havia a classe (dues sessions en cada racó). Els racons eren:

• Racó de biblioteca, on hi havia molts i molt variats llibres i allí ens apuntàvem una curiositat d’un animal. Acabats els racons, vam compartir amb la resta de la classe els nostres descobriments i també ho vam compartir amb la resta d’alumnes de l’escola fent un mural al passadís.
  • Racó d’ordinador, on jugàvem a jocs interactius educatius al voltant de l’aprenentatge dels animals.
  • Racó de cartellera, on cada grup construíem un apartat del mural final amb la classificació dels animals. Quan ja ho havíem après, cada grup va fer un vídeo explicant als seus companys el seu treball.
  • Racó del mapa, on cada grup descobríem els animals propis de cada continent i els pintàvem.
  • Racó de plàstica, on els nens i nenes muntàvem uns animals que es quedaven drets.

Finalment vam completar un dossier de treball amb fitxes de tot el que havíem treballat.

Hem après moltes coses i hem passat bons moments treballant en grup!

Aquí teniu unes quantes fotos i els vídeos de les exposicions.