INVENTEM LA MÀQUINA DE MENJAPORS

Els alumnes de 2n de primària hem treballat la por a partir del conte” La màquina menjapors”. El protagonista d’aquesta fantàstica història és el Daniel, que té molta por a la foscor i aprèn a combatre-la inventant una màquina de menjapors que l’ajuda transformar les pors en coses que li agraden.

També han parlat de les seves pors, explicant-les i de quina manera podem superar-les. Per això, cada alumne ha inventat una màquina de menjapors i després l’ha explicada a classe.

Per acabar la sessió, hem escrit i dibuixat les nostres pors i les hem penjat als arbres que vam pintar els alumnes de primer curs. Així hem fet desaparèixer la nostra por perquè no torni…

Cliqueu damunt la imatge per veure les màquines de menja pors que ens hem inventat!