Suport Vital Bàsic. Aprenem a fer una una trucada d’emergència

Dins l’àrea d’Educació Física iniciem el Projecte de Suport Vital Bàsic.

Els nens i nenes de 1r i 2n aprenem a fer trucades d’emergència al 112.

Memoritzem les nostres dades personals per poder avisar als serveis mèdics, en cas de necessitat.

El programa de Suport Vital Bàsic és un projecte que té el suport del Consell Català de Ressuscitació i dels Serveis Territorials d’Educació de les Terres de l’Ebre. L’objectiu del programa és que l’alumnat prengui consciència progressivament d’una situació de risc vital i de la importància de la nostra actuació envers els demés a través de petites intervencions que salven vides.

Els mestres d’educació físca, que s’han format per tal de poder desenvolupar aquest programa a la nostra escola, estan portant a terme les activitats corresponents a cada edat per tal d’adquirir coneixements i habilitats que els hi permetin prendre consciència que la seva actuació és important i positiva davant una complicació inesperada.

Aquí us deixem una mostra d’algunes activitats que hem fet durant el primer trimestre i que al llarg del curs anirem ampliant.