Enguany la Patum de La Llar es converteix en una exposició a l’aire lliure. La Banda de l’EMMB participa com cada any, enguany en aquest format tant especial, a la Patum de la Llar amb la col·laboració de nois i noies del Taller Coloma.
Durant tot el recorregut podreu veure la història de la nostra Patum i les nostres comparses així com parlar amb els nois i noies que en formen part perquè us puguin explicar, en primera persona, com viuen i gaudeixen de la festa.
A l’inici de l’exposició, per tal de poder recordar l’olor de pólvora que tan enyorem, podreu veure un salt de maces realitzat pels patumaires de la nostra entitat i acompanyats pels músics de l’EMMB i els nois/noies del Taller Coloma.

