Sol·licitud de plaça per al curs 2023-2024

Malgrat que el període de preinscripció per a nou alumnat està tancat, podeu demanar plaça per al curs 2023-2024.

La sol·licitud no comporta cap compromís econòmic fins que es confirma la plaça i es realitza la matrícula però dona més garantia de poder escollir plaça o l’instrument desitjat.

Com fer la sol·licitud?

• Online en aquest enllaç
  • A la secretaria de l’escola
  • Per telèfon al 938213911

També podeu consultar la nostra oferta educativa en aquest enllaç

Necessiteu assessorament? Contacteu amb l’escola i concertarem unes portes obertes personalitzades.

Confirmació de plaça: una vegada acabat assignades les places sol·licitades a les preinscripcions, si resten places lliures, anirem conformant les sol·licituds del període posterior a les preinscripcions per ordre d’arribada. En cas de no haver-hi plaça, la sol·licitud passarà a formar part de la llista d’espera,.