El Quartet Vivancos ofereix aquest divendres el segon concert del Cicle de Música de Cambra

El Pavelló de Suècia es convertirà aquest divendres a les 20:00 h en l’escenari de la segona proposta del Cicle de Música de Cambra. El Quartet Vivancos, una de les formacions amb més projecció del panorama actual, oferirà un concert que destaca no només per la qualitat tècnica dels seus intèrprets, sinó també pel seu fort compromís amb la creació contemporània.

Una trajectòria fulgurant

Fundat el 2019 a l’ESMUC sota el mestratge del prestigiós Quartet Casals, el Quartet Vivancos ha mantingut una ascensió imparable. Reconeguts amb Matrícula d’Honor, els seus membres han estat becats per Joventuts Musicals d’Alemanya i han passat per festivals de referència com el Grec.

Aquest 2026, la formació arriba en un moment dolç: consolidats dins la temporada del Palau de la Música Catalana i amb el seu primer treball discogràfic (gravat el 2025) sota el braç. A més, la seva faceta com a fundadors i líders de la Camerata de Música Catalana els posiciona com a referents en la defensa de la música de cambra al nostre país.

Entrades i accés

Les entrades per a la segona cita del cicle es poden adquirir de forma anticipada a través de la plataforma Ticketara. Es recomana la compra prèvia atesa l’expectació que ha generat la participació d’aquesta formació i l’estrena de l’obra de Gual.


Detalls de l’acte:

  • Acte: Segona actuació del Cicle de Música de Cambra.
  • Lloc: Pavelló de Suècia.
  • Data i hora: Divendres 24 d’abril, 20:00 h.
  • Entrades: Enllaç de compra

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>