Teatre a l’escola: La petita Massai

El passat dimecres 14 de febrer els nens i nenes d’infantil vam veure a l’escola l’espectacle de titelles La petita Massai.

Kassi, una nena Massai, viu en una cabana a prop d’un riu. Mentre els seus pares són al poble per parlar amb la mestra de l’escola, arriba un caçador que busca animals per obtenir-ne la seva pell. La nena, veient que els animals estan en perill, els va a buscar i els diu que s’amaguin. Finalment aconseguirà, amb l’ajuda d’una serp Pitó, que el caçador se’n vagi sense fer mal als animals de la Sabana.

La Kassi, ens va ensenyar la cançó Uélelé moliba makasi i vam aconseguir fer fora al caçador i salvar als animals.