Projecte ACTUEM CONTRA L’ABANDONAMENT – SORTIM A LA TELEVISIÓ DE BADALONA!!!

Per fer visible la situació dels animals abandonats a Badalona,  vam creure necessari poder fer difusió també als mitjans de comunicació. Ens vam posar en contacte tan amb els diaris locals com amb la televisió i en seguida ens van contestar.

El nostre projecte ha sortit al diari i a la televisió de Badalona. Molts contents i contentes per fer arribar al màxim de gent possible la nostra tasca i conscienciar de la saturació de protectores i centres d’acollida per la nostra irresponsabilitat.

L’Escola Montigalà surt al carrer per lluitar contra l’abandonament de gossos

Agrair a l’Anna dels serveis informatius de la televisió de Badalona, que va dedicar tot un matí per recollir tota la informació (que no va ser poca) de tot el que havíem treballat i, intentar resumir-ho deuria ser molt difícil.😅 Mireu a partir del minut 11’53”

Televisió Badalona