Fi de curs

Estimats i estimades nens i nenes i famílies de l’Escola Montigalà,

Aquest ha estat un trimestre especial i molt diferent, per al que ningú ens havia preparat. Hem passat moments difícils i complicats però, tot i la distància, hem après a mantenir el contacte i continuar junts, d’una altra manera, formant part d’una gran família, la família de l’escola Montigalà.

Després d’estar treballant en la distància, on tots  vosaltres us heu esforçat molt i les vostres famílies us han acompanyat i ajudat a realitzar les propostes de treball dels i de les vostres mestres, ha arribat el moment del comiat.

Aquest és un comiat diferent, on no hi ha jocs d’aigua, ni festes, ni celebracions, ni petons, ni abraçades….

Tot l’equip educatiu del centre us ha trobat molt a faltar i ens volem acomiadar de vosaltres desitjant-vos que tingueu un bon estiu.