Can Bajona -Ed. infantil

Els mecànics

Quines colònies tant passades per aigua que hem tingut, però tot i així ho vam passar molt bé i vam poder realitzar totes les activitats que teníem previstes. L’activitat de la granja, on vam poder anar a visitar els animals i els hi vam portar menjar, també vam fer unes galetes boníssimes, un joc de nit i fins i tot vam poder ballar una estona a la discoteca, i moltes coses més. I a la tarda desprès de dinar ja ens vam preparar per marxar.

Per veure l’àlbum complet de fotografies fes clic a sobre de la següent imatge

Bombers i policíes

En les colònies d’aquest any ens ho hem passat molt bé fent un munt d’activitats.

En arribar dilluns a Can Bajona, ens van presentar a les monitores, ens van ensenyar la casa i vam conèixer el Drac Biri Biri. Després vam anar a la granja i vam veure animals com les gallines, conills i vam donar menjar a les cabres. A la nit després de sopar vam fer un joc de nit la mar de divertit.

L’endemà al matí vam a passejar per l’entorn de Can Bajona, observant els arbres, les plantes, els núvols, buscant les petjades del drac i si trobavem la seva cova. A la tarda vam aprendre a fer galetes de mantega i les vam enfornar a un forn de llenya. Abans d’anar a dormir vam fer una mica discoteca.

I l’últim dia, en llevar-no vam deixar preparada la maleta i després d’esmorzar vam fer una gimcana descobrint els oficis medievals.