Primària

Filmets 3r

  Els nens i nenes de 3r han estat en el Teatre Blas Infanfe visualitzant curtmetratges en la setmana de FILMETS a Badalona. A continuació podem veure algunes de les fotos en aquest LINK:      

Filmets 3r Llegeix més »

Happy Halloween

    Aquesta setmana a l’escola hem estat treballant Halloween des de l’àrea d’anglès. La proposta a 3r ha estat crear unes “pumpkins”, utilitzant pintures i fer diferents constrasts de colors, inspirades en les “pumpkins” de l’artista Yayoi Kusama. El resultat ha estat molt satisfactori per a l’alumnat.  Aquí teniu una petita mostra del procès

Happy Halloween Llegeix més »

ELS DE 6è CUIDEM KÈFIRS

Aquests dies hem estat cuidant d’una colònia de microbis i llevats que s’alimenten, uns d’aigua ensucrada (tíbics) i uns altres de la lactosa de la llet (nòduls). El kèfir, igual que els probiòtics, com el lactobacillus, que es troben el el iogurt, ajuden a millorar la nostra flora intestinal. Ells s’alimenten de la lactosa de

ELS DE 6è CUIDEM KÈFIRS Llegeix més »

PADRINS 5è-I4

Els alumnes de 5è han visitat per primera vegada als seus fillols i filloles a la classe de I4. Ha estat una rebuda magnífica i hem passat una estona molt divertida i lúdica. FOTOS

PADRINS 5è-I4 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut