Primària

CRARC 3R PRIMÀRIA

La classe de 3r vam estar al centre de recuperació de rèptils i amfibis el passat 15 de febrer i els va agradar moltíssim. Podeu entrar en el link per veure algunes de les coses que van poder veure. https://photos.app.goo.gl/HpEVRDSpjvFxcjVR7  

CRARC 3R PRIMÀRIA Llegeix més »

VISITA DE L’ONG OPEN ARMS

El passat 23 de gener l’alumnat de 6è va rebre la visita d’en Carlos de la Fundació Open Arms que és una ONG sense ànim de lucre que rescata a gent migrant que marxen del seu país per anar a un altre perquè en el seu no tenen recursos, amb l’esperança de viure en un

VISITA DE L’ONG OPEN ARMS Llegeix més »

Som lleons i lleones

Per finalitzar la setmana del carnaval, els nens i les nenes de 1er hem estat escoltant El lleó del Carnaval dels animals de Camille Saint-Saëns.   Désprés, hem pintat les nostres màscares i, tot escoltant la música, feiem de lleons  lleones.

Som lleons i lleones Llegeix més »

CARNAVAL 2023

Hola, nenes i nens de l’escola, sóc el Rei Carnestoltes, el Rei dels poca soltes. A l’escola vindré i ens ho passarem molt bé. M’agrada fer enrenou, tant si neva com si plou. Així només em queda dir que les ordres heu de complir. Que comenci el Carnaval. PRESENTACIÓ I ORDRES. BALLS DE CARNAVAL.  

CARNAVAL 2023 Llegeix més »

EL CÒMIC

Els nois i noies de 6è, després de treballar durant el primer trimestre molts aspectes del còmic, hem finalitzat aquest projecte amb la creació del nostre propi còmic. Ha estat una feina molt laboriosa, divertida i creativa i els resultats han estat força professionals. FOTOS CÓMIC

EL CÒMIC Llegeix més »

DENIP 2023

El passat dia 30 de gener vam celebrar el dia Escolar de la No-violència i la Pau. Durant tota la setmana vam dur a terme diferents activitats relacionades amb aquest tema, lectures, xerrades, vam veure pel·lícules i vam fer una activitat conjunta per crear aquest mural i a la tarda tots els nens i nenes

DENIP 2023 Llegeix més »

Sortim a aprendre

Els nens i nenes de 4t, durant aquest curs, hem fet algunes sortides on hem après moltes coses noves. I també ens ho hem passat molt bé! Aquí podeu veure quan vam anar a l’exposició Menja, actua, impacta i quan vam visitar el Cosmocaixa per continuar aprenent sobre l’espai, ja que estàvem fent un projecte

Sortim a aprendre Llegeix més »

GOALBALL ONCE

Els nois i noies de 5è hem gaudit d’una jornada esportiva molt interessant. Hem jugat al Goalball. Un esport que normalment el practiquen les persones cegues i des de l’ONCE ens han ensenyat com és aquest esport, amb les seves normes i com es competeix en l’àmbit nacional. Ho hem passat molt bé. FOTOS GOALBALL

GOALBALL ONCE Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut