2n

Easter Bunny

El passat 23 de març vam rebre la visita de l’Easter Bunny que, com en els darrers anys, ens va acompanyar durant l’últim dia d’escola abans de les vacances. Aquesta festivitat, a més de fer-nos gaudir buscant i menjant-nos els ous de xocolata, ens permet practicar l’anglès, ja que aquest conillet és l’únic idioma que […]

Easter Bunny Llegeix més »

Visitem la central de correus

Les nenes i els nens de la classe de segon hem anat a veure la central de correus, a Sant Cugat. La Montse ens ha ensenyat moltes coses: que havíem de fer per comunicar-nos per carta i que arribés al seu destí, com funcionaven les diferents màquines, com posar el codi postal amb l’ordinador, etc.

Visitem la central de correus Llegeix més »

La rua de carnaval

El divendres 9 de febrer, després d’uns dies treballant en les nostres disfresses, vam fer la rua de carnaval. Durant el recorregut vam gaudir de la companyia de la bèstia i del rei Carnestoltes, tot fent ritmes amb les maraques que nosaltres mateixos vam crear. Des del centre, volem agrair la col·laboració i l’assistència de les

La rua de carnaval Llegeix més »

El dia de la Pau!

Com cada any, a l’escola hem celebrat el dia de la Pau. En aquest cas hem realitzat un seguit d’activitats relacionades amb aquesta jornada. La primera ha consistit en la recollida d’aliments, amb la qual es vol treballar la solidaritat i el compromís social amb la gent més necessitada. Aquest menjar va destinat al Banc d’Aliments

El dia de la Pau! Llegeix més »

Parts of the face!

Durant aquest segon trimestre els alumnes de segon estem treballant vocabulari relacionat amb les parts de la cara (eyes, ears, mouth, nose, teeth, hair, head). Per utilitzar-lo, estem aprenent l’estructura I’ve got…(Tinc). A més, per tal de donar més detall sobre les nostres característiques físiques, hem après a utilitzar els adjectius big i small. Per exemple: I’ve

Parts of the face! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut