1r

Taller de primeres cures

Les infermeres del CAP han visitat la classe de primer per fer el taller de primeres cures. Els nens i nenes han portat un peluix/nino per poder practicar envenatges, fer cures senzilles de petites ferides, utilitzar xeringues… Han portat molt de material sanitari! A més a més, han pogut auscultar-se el cor els uns als altres […]

Taller de primeres cures Llegeix més »

ORDRES BOGES A CI

Hola a tothom! Els nens i nenes de CI volem compartir amb vosaltres la setmana de les ordres boges que el Rei Carnestoltes ens va demanar. Des de personatges del circ  o hawaians fins esportistes i pentinats divertits. Aquí us deixem una petita mostra!

ORDRES BOGES A CI Llegeix més »

Celebrem carnaval!

El passat divendres, 1 de març, vam celebrar el carnaval a l’escola. Després d’anar complint les ordres boges que ens va portar el Rei Carnestoltes, era hora de gaudir amb les difresses que havíem fet durant la setmana. És per això que, amb tots els alumnes i famílies reunits a la pista, vam fer una desfilada

Celebrem carnaval! Llegeix més »

L’arribada del Rei Carnestoltes

El passat divendres va tenir lloc a l’escola l’arribada del Rei Carnestoltes, que va portar amb ell les ordres boges d’aquest any. A continuació us les mostrem: Després d’escoltar atentament al Rei Carnestoltes, vam continuar la festa ballant i cantant cançons a la pista amb la seva companyia! Ens ho vam passar genial!   Per

L’arribada del Rei Carnestoltes Llegeix més »

Dia de la Pau

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Amb aquesta celebració es pretèn potenciar de forma més específica actituds i valors que ja es treballen al centre en el dia a dia com el foment de la tolerància, la solidaritat, el respecte als  altres, la no violència i la

Dia de la Pau Llegeix més »

Pinto com vull!

El dimarts passat els nens i nenes de Cicle Inicial vam estar al Museu Picasso. Vam fer una visita guiada on ens van enssenyar quatre obres de diferents èpoques de l’autor i sobretot, ens van fer expressar allò que observàvem i ens feien sentir. Van sortit idees molt interessants! Desprès, vam anar a una sala

Pinto com vull! Llegeix més »

Concert d’hivern

El passat 14 de desembre es va celebrar el tradicional concert d’hivern que va tenir lloc, per segon any consecutiu, a l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona. En el primer acte, els alumnes d’educació infantil van delectar-nos amb unes actuacions genials, amb les que van reflectir el treball i l’esforç realitzat tant per ells com per

Concert d’hivern Llegeix més »

BODY PERCUSSION

El dia 22 de novembre va ser el dia de la música, i per això, l’Escola Montigalà va celebrar una Masterclass de Percussió Corporal dirigida pel mestre de música (Víctor). La Percussió Corporal és un art que uneix música i dansa mitjançant els sons que produeix el xoc de dues parts del cos.   Aquí

BODY PERCUSSION Llegeix més »

L’Àfrica a Cicle Inicial

Durant el mes de novembre hem treballat la música africana com a eix transversal de l’escola. A Cicle Inicial, com que som molt ballarins, hem decidit crear una dansa africana per a la cançó ” Olélé Moliba Makasi”. Aquest ritme és tradicional del Congo i es canta com a cançó bressol a nens petits.

L’Àfrica a Cicle Inicial Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut