Cantata Hoka hey!
El dijous passat, els nens i les nens de 3er i 4rt vam interpretar la Cantata: Hoka Hey! al teatre Poliorama de Barcelona. Hem estat al llarg de tot el curs aprenent les diferents cançons. No eren gens fàcils! Després de molt i molt de treball, no tenim paraules per descriure aquesta súper experiència que […]
Cantata Hoka hey! Llegeix més »










