6è cantem RAPS
Després d’un llarg treball, els nens i les nenes de 6è hem creat diferents RAPS. Ha sigut un gran repte per tots nosaltrtes! Podeu escoltar-los aquí: VÍDEO 1 VIDEO 2 VÍDEO 3 VÍDEO 4
Després d’un llarg treball, els nens i les nenes de 6è hem creat diferents RAPS. Ha sigut un gran repte per tots nosaltrtes! Podeu escoltar-los aquí: VÍDEO 1 VIDEO 2 VÍDEO 3 VÍDEO 4
Aquest any la classe de sisè deixen la nostra escola i tots els nens i les nenes han preparat uns balls molt bonics per acomiadar-los. Gràcies a tots i totes i molta sort a la vostra pròxima aventura. FOTOS BALL DE I3. BALL DE I4. BALL DE I5. BALL DE 1r. BALL DE 2n. BALL DE
COMIAT DE SISÈ. 2023 Llegeix més »
El grup d’I3 hem anat al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) i hem tingut l’oportunitat de manipular i descobrir l’espai Explora. En aquest hem jugat amb diferents materials i aparells per experimentar els àmbits científic i tècnic: sorral, espai aeri, maqueta de transports, espai de llum, magnetisme… També hem pogut
Com a sortida per acomiadar el curs, tots els nens i les nenes dels tres grups d’Infantil vam anar a passar el matí al parc de les muntanyetes. Vam compartir molts moments amb els altres companys i companyes: jocs, corredisses, equilibris, converses, reptes… Aquí podeu veure les FOTOS.
Educació Infantil va al parc de les muntanyetes Llegeix més »
Els infants d’ I5 “els dinosaures” durant el curs hem gaudit molt fent psicomotricitat. Hem fet moltes propostes variades, com: circuits, jocs lúdics, treball del cos i moviment, experimentació, etc. Si cliqueu a la imatge podreu veure un recull d’algunes fotografies:
PSICOMOTRICITAT I5 Llegeix més »
Aquesta setmana els nens i nenes d’I5 han celebrat el tancament de l’etapa d’educació infantil. Juntament amb les seves famílies hem pogut viure un matí diferent ple d’emocions i somriures. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració i ajuda! Voleu veure les fotografies? Cliqueu aquí
I5 – Acabament d’etapa Llegeix més »
Els nens i nenes d’I5 hem anat a l’espai “Explora” del MNACTEC a Terrassa i hem pogut descobrir moltes coses. Voleu veure lo bé que ens ho hem passat? Cliqueu aquí Video
I5 – MNACTEC (Terrassa) Llegeix més »
En aquest taller, els alumnes de 4t, 5è i 6è han treballat artistes com Kandinky, Frida Kahlo, Susanna Ruiz Blanch i Yayoi Kusama. La veritat és que s’han descobert grans artistes en aquestes sessions i esperem que segueixin desenvolupant la seva capacitat creativa. Voleu veure com s’ho han passat i les seves obres d’art? Doncs
Taller SOM ARTISTES Llegeix més »
El grup d’I4 hem anat al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) i hem tingut l’oportunitat de manipular i descobrir l’espai Explora. En aquest hem jugat amb diferents materials i aparells per experimentar els àmbits científic i tècnic: sorral, espai aeri, maqueta de transports, espai de llum, magnetisme… També hem pogut
I4 Gaudim al MNACTEC Llegeix més »
El dimarts passat els nens i nenes de I5 i 1r van anar conjuntament a fer un taller de circ al Pinatar. Si voleu veure les fotografies, cliqueu aquí
I5 i 1r van al Pinatar Llegeix més »