Nom de l'autor: admin

Colonies I4

Hola famílies, les colònies d’aquest any han estat un èxit. Hem fet moltes activitats i ens hem conegut tots una mica més, així com també els nens i les nenes més grans que també venen a la nostra escola. Aquí teniu un petit recull d’imatges. FOTOS  

Colonies I4 Llegeix més »

Colònies 3r

Per fi van arribar les esperades colònies! Els nens i nenes de tercer ( i jo també!) vam gaudir d’uns dies molt divertits i en molt bona companyia. Hem fet samarretes, escalada i vam visitar el poble de Caldes d’Estrac. També vam fer discoteca!! Aquí podeu veure les imatges dels tres dies!

Colònies 3r Llegeix més »

I3- Colònies 2022

Els nens i nenes d’I3 han passat dos dies i una nit a la casa de colònies de l’Eurostage, a Caldes d’Estrac.Les activitats que han organitzat els monitors i monitores han estat basades en el mar. Voleu saber la història? En Timó és el mariner més intrèpid i valent de l’oceà. El seu gran desig

I3- Colònies 2022 Llegeix més »

COLÒNIES 2N

Aquí teniu un petit tastet de la màgia de les colònies a l’Eurostage. El rei Neptú ens va acompanyar amb un cofre on hi havia mil i una històries i plena de sorpreses. L’hora del menjar era per llepar-se’n els dits i l’hora de dormir… bé la segona vam caure rodons només arribar al llit.

COLÒNIES 2N Llegeix més »

COLÒNIES 5è

Com es diu… Una imatge val més que mil paraules, no? Doncs aquí teniu les fotos de les desitjades i esperades colònies! Traieu les vostres pròpies conclusions… Això si! Dormir el que es diu dormir pot ser no es reflexa gaire, eh!😅😂   Fotos  

COLÒNIES 5è Llegeix més »

I3- Ioga a l’aula

A l’aula d’I3 els infants fan ioga practicant diferents postures corporals. Imiten a animals, acompanyats dels vídeos Smile and Learn. A més d’intentar fer diverses posicions, es relaxen i es diverteixen compartint moments amb els altres companys i companyes. Us mostrem algunes IMATGES.

I3- Ioga a l’aula Llegeix més »

Hem rebut una carta!

Els nens i nenes de tercer hem treballat la carta i com a activitat final hem escrit una a un company o companya de classe. Ha estat molt emocionant rebre la carta i poder llegir-la! Aquí podreu veure totes les imatges.

Hem rebut una carta! Llegeix més »

BIBLIOTECA LLOREDA

    Dimarts al matí I4 i I5 vam anar a la biblioteca de Lloreda. Allà ens esperava la bibliotecària que ens va explicar el funcionament de la biblioteca, un conte i ens va animar a fer-nos el carnet de la biblioteca, amb el que podrem agafar contes per mirar a casa amb vosaltres.  

BIBLIOTECA LLOREDA Llegeix més »

PROTAGONISTA!

Hem pogut gaudir dels nostres protagonistes: Olívia, Dylan, Mia i Ayman. Ens han ensenyat alguns animals, hem fet psico i la velocitat dels cotxes a les rampes!! Que continuï la màgia….

PROTAGONISTA! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut