Nom de l'autor: admin

I4 AL PARC GÜELL

  Per fi hem conegut la bellesa que Gaudí ens ha deixat a Catalunya. La seva arquitectura ens recorda a molts elements de la natura; un caragol, un bosc, arbres…. ha sigut una visita divertida, imaginativa i creativa. Aquí teniu les imatges.

I4 AL PARC GÜELL Llegeix més »

I3 a la ludoteca

Els infants del grup d’I3 han anat a la ludoteca de Sant Roc i han fet molts jocs: han cuinat, han passat els cotxes per un circuit i els han aparcat en un pàrquing, han donat menjar als bebès, han anat a comprar a la botiga, han netejat, han fet de veterinaris i veterinàries… A

I3 a la ludoteca Llegeix més »

Ruta del modernisme 5è

L’alumnat de 5è vam anar a fer la ruta del Modernisme a Badalona… Ens vam adonar que hi ha molts edificis i sobretot la majoria fets per l’arquitecte Joan Amigó i Barriga. Us deixem unes fotos que segur que a més d’una persona us sonarà, oi? Doncs…. Si!!! És un edifici Modernista! Ara ja ho

Ruta del modernisme 5è Llegeix més »

Sant Jordi 5è

Lectura del conte col·lectiu “Els barrufets animalistes”, tarda d’intercanvi de llibres i postal de felicitació Diada de Sant Jordi sorpresa. Totes aquestes activitats son les que vam fer per celebrar la Diada de Sant Jordi! Se’ls ha de felicitar per les ganes que hi van posar i en conseqüència van sortir una llegenda molt especial,

Sant Jordi 5è Llegeix més »

5è. Experiment: GLOBUS

Ens encanten els experiments i encara més si aquests tenen materials tan atractius com un globus i una lupa… Voleu saber què vam fer? Doncs ens vam preguntar que podríem fer amb globus de diferents colors, entre ells el blanc i el negre, una lupa i la llum solar. Doncs si! La idea era petar-los

5è. Experiment: GLOBUS Llegeix més »

Carnestoltes 5è

Aquí teniu penjades les fotos de la setmana més boja del curs… El Carnestoltes! Cada dia disfressats d’alguna temàtica i tots i totes hem complert! A més a més ens hem posat les botes! Xocolatada, coca de llardons, botifarra d’ou… FOTOS

Carnestoltes 5è Llegeix més »

Colònies I5

La classe de les taurones i els taurons hem passat tres dies de colònies en l’Eurostage de Caldes d’Estrac. Ho hem passat genial fent les diverses activitats que les monitores i monitors ens tenien preparades. No hem parat! Hem conegut dos personatges molt curiosos, en Timó i el Rei Neptú! Però també hem fet activitats nocturnes, com

Colònies I5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut