FEM PLEGATS UNA INTERNET MILLOR

El proper 10 de febrer es celebra el Dia de la Internet Segura.
A l’escola ens en volem fer ressò tot organitzant una sèrie de reflexions en els diferents col·lectius de la nostra comunitat escolar al voltant de la seguretat a internet per a joves i menors:
Per a les famílies
Conferència col·loqui dinamitzada pel senyor Carles Matamala, sergent de la policia local del nostre poble. Tindrà lloc el 19 de febrer, a les 15 hores, a la biblioteca del centre.
Per al professorat
Conferència col·loqui a càrrec de l’equip de la cooperativa de serveis i gestió educativa La Fera Ferotge. Aquesta intervenció ha estat possible gràcies a les gestions del nostre tècnic municipal de joventut, l’Albert.
Per a l’alumnat
Taller interactiu amb els nens i les nenes de cicle superior. Comptarem aquí també amb la col·laboració dels educadors de La Fera Ferotge.