Aquesta setmana, els alumnes i mestres hem celebrat el Carnaval a l’Escola. Des de divendres 18 el Sr. Carnestoltes ens ha anat enviant diferents consignes que tots hem esperat amb gran il·lusió: el dilluns vam poder venir vestits d’un país, el dimarts havíem de portar el pijama, dimecres vestits com els mestres, dijous amb un detall del nostre personatge favorit i divendres amb la disfressa de la classe.
Enguany, vam poder tornar a celebrar dijous gras amb una sortida a les proximitats del poble i berenar la tradicional coca de llardons. i com a cloenda d’una setmana plena de alegria, rialles, gresca i xerinola pels passadissos de l’escola, una gran desfilada!
Tot seguit us convidem a veure una petita mostra de les activitats realitzades pels alumnes de 2n al llarg de la setmana!


