Qui va pintar les pintures rupestres de Tivissa?

Durant el transcurs del Projecte de la Prehistòria els alumnes de cicle inicial han elaborat un seguit de produccions molt interessants, a continuació us en facilitem un petit recull:

• Si feu clic en aquest enllaç podreu observar el treball d’aprofundiment en el coneixement de les pintures rupestres.
  • En la primera gravació podem observar una estratègia de mesura que utilitza un grup per poder determinar la longitud de la línia del temps al passadís de l’escola.

• En aquesta segona gravació podem veure que a partir de l’argila i les pedres recollides a l’entorn de Tivissa, els alumnes esmicolen i elaboren els pigments naturals que posteriorment serviran per pintar les pintures rupestres.