REPTE DE LA SETMANA II

LES  VACANCES CONFINADES D’EN  MARCEL·LÍ 😛

Durant les properes dues setmanes us proposem com a repte el disseny d’un mural en el que representeu què està fent el nostre Marcel·lí (confinat a l’escola) durant aquestes vacances.

Feu volar la imaginació, coneixeu molt bé l’escola, penseu què s’hi pot fer a dins. Potser està cuidant molt bé als nostres peixos? Potser balla zumba al gimnàs? Potser fa activitats de l’Edu 365 a l’aula d’ordinadors?

Podeu utilitzar diferents tècniques plàstiques, des d’una il·lustració fins a un collage… també diferents formats (A3, A4, etc.), el que us vingui més de gust. Això sí, hi ha d’aprèixer el Marcel·lí!

Quan acabeu el vostre mural, ens el podeu fer arribar amb una fotografia i una breu explicació del que s’hi representa a l’adreça de correu:

tablet.marceli.domingo@gmail.com

D’aquesta manera podrem mostrar-lo al web de l’escola.

Teniu temps fins divendres 17 d’abril.

Animeu-vos i a imaginar! Pot ser molt divertit!

PD/: #confinatsperòanimats #lescolamarcel·lídomingoesquedaacasa #enstrobemafaltar #totaniràbé