RENOVEM LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Aprofitant que la biblioteca Mestre Cabré feia 50 anys de la seva creació, des de l’escola vam decidir començar el curs amb el Correllengua dedicat a aquesta.

Vam organitzar diferents activitats com: visita a la biblioteca Mestre Cabré, entrevista  a la senyora Maria del Carme Bordera, creació de QR de les diferents zones que es poden trobar a una biblioteca, recreació de parts del mural que hi ha a la façana de la biblioteca, activitats sobre què podem i què no podem fer a una biblioteca, etc.

La biblioteca Mestre Cabré ens ha fet una donació de llibres i aquesta situació ens ha permès fer una remodelació de la nostra pròpia de la següent manera:

• Tria de llibres per poder incorporar els nous.
  • Organització de les estanteries per diferents colors per destacar cada nivell. El color blau per a infantil i cicle inicial, el color roig, per cicle inicial i cicle mitjà i el color verd per a cicle mitjà i cicle superior.
  • Distribució de diferents espais: els còmics, les revistes, els llibres ebrencs, les novetats i les col·leccions entre d’altres.

Els i les alumnes gaudeixen d’un espai actualitzat i més ampli, on de manera autònoma en poden fer-ne ús.

La biblioteca és un espai de canvi i actualització constant, per tant, cada curs es treballarà per al seu funcionament.

Agraïm la col·laboració de la biblioteca pública Mestre Cabré de Tivissa per aquesta aportació tan enriquidora a l’escola Marcel·lí Domingo.