EXPOSICIÓ RETRATS ENTREMALIATS

Us convidem a visitar l’exposició “Retrats entremaliats” durant les entrades i sortides de l’escola.

Hi podreu veure una mostra del treball sobre el rostre que ha realitzat l’alumnat de Primària, al llarg del 1r trimestre, amb les mestres i l’assessor de plàstica, Sergi Vidal.

A l’entrada de l’escola hi trobareu el resultat d’unes sessions que van iniciar-se amb una activitat molt divertida en la que, per parelles i amb el suport d’unes làmines plastificades i transparents, l’alumnat calcava els diferents elements del rostre d’un/a company/a.

A les parets del passadís de CM i de CS hi trobareu el treball de la simetria a partir de mitja fotografia del rostre de cada infant de Cicle Mitjà (3r i 4t) i de Cicle Superior (5è i 6è). En aquesta activitat, el més curiós va ser que, per a realitzar-la, era imprescindible tenir la fotografia de la meitat del rostre del revés! D’aquesta manera, el nostre cervell no hi veia un rostre i ens era més fàcil reproduir-ne la simetria.

Us animem a visitar-la acompanyats dels i de les artistes perquè aleshores tindreu el privilegi de gaudir d’unes explicacions úniques!