VENDA DE LLIBRES DE TEXT CURS 19-20

Benvolgudes famílies,

us recordem que està disponible l’enllaç a la pàgina web per comprar els llibres de text. FINS AL DIA 5 DE JULIOL

Necessiteu connexió a internet i targeta bancària.

Si teniu dificultats durant el procés o bé no teniu connexió a internet, podeu venir a l’escola els següents dies amb el següent horari, i us ajudarem a fer la compra (us farà falta targeta de crèdit):

• A l’escola: dimecres 26 de juny o dilluns 1 de juliol de 9 a 14h
  • A l’AMPA: dimecres 26 de juny o dilluns 1 de juliol  de 19 a 20h

No ho deixeu per l’últim dia.

NO S’ENCARREGARAN NI ES PODRAN COMPRAR A TRAVÉS DE LA WEB LLIBRES FORA DE TERMINI.

Si teniu algun problema econòmic i/o sou una família gestionada per serveis socials, truqueu 977 62 83 52 o veniu el més aviat possible A L’ESCOLA , com a màxim el dia 27 DE JUNY,  cal portar una paga i senyal de 20€.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *