Expliquem notícies!

Els alumnes de tercer estem treballant les notícies. Per això, en expressió escrita hem llegit diferents notícies i després per grups hem començat a escriure-les. Per altra banda, per treballar l’expressió oral, cada alumne s’ha preparat de deures una notícia diferent i a classe l’han… Llegeix més»

Utilitzem l’ordinador!

La classe de tercer d’educació Primària estem treballant els mitjans de comunicació i de transport. Per això, per parelles hem buscat als ordinadors tot allò que ens interessa per tal d’aprendre junts i treballar la competència digital.
Aquí us mostrem com treballen els nostres alumnes!

Xerrada sobre les òlibes!

El passat divendres vam tenir a visita d’uns agents rurals per tal d’explicar-nos coses sobre les òlibes. Vam aprendre molt sobre aquest animal i compartirem moltes experiències amb els companys/es.
Ara ja sabem com diferenciar-les i com protegir aquesta espècie tan comuna a la nostra comarca.… Llegeix més»