SORTIDA AL COSMOCAIXA

Redactors/es: Aina, Guifré, Abel, Duna, Unai

El dia 20 de febrer els nens i nenes de Cicle Mitjà vam a anar al Cosmocaixa. A les 9h del matí un autobús ens va portar a Barcelona. El viatge d’anada va durar una hora aproximadament però va valdre la pena. Primer vam anar a una sala de cinema, el Planetari, on la pantalla estava al sostre i les butaques estaven una mica inclinades, cosa que ens va facilitar la visió. Vam aprendre moltes coses de l’univers, dels planetes, les constel·lacions i el moviment de les estrelles. Després vam anar al CREACTIVITY, una sala fantàstica, plena de materials per a construir coses com circuits de bales, cotxes amb electricitat, formes amb ombres, creació de manualitats per a volar dins uns tubs de vent i pelis amb fotos. Després vam anar a dinar i vam fer 3 grups d’unes 7 persones per a passejar per la sala. Volíem començar per “el Bosc Inundat” que hi havia animals i després una sala plena d’informació: dinosaures, homes de la prehistòria, experiments diversos,… Se’ns va fer curt. En acabar vam anar al bus i a recollir als alumnes de 5è i 6è i vam tornar cap a Rodonyà.

Opinions:

“Trobo que el més xulo va ser el Bosc Inundat, però el Creactivity també” (G.M)

“Tocar els meteorits que hi havia va ser molt divertit” (A.V)

“Li diré als meus pares que vull tornar” (molts alumnes)

SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES DE L’EXCURSIÓ, PODEU CLICAR DAMUNT DE LA IMATGE.

Recordeu que per accedir a la carpeta de les fotografies haureu de posar el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’agenda.