PRECERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Redactat per: Adriana, Erik, Lucas, Adam i Dylan

El passat 13 de febrer de 2024, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam anar al cafè de Rodonyà per celebrar el Precertamen de lectura en veu alta.

Els cinc seleccionats de cada curs van llegir un text aleatori en veu alta que havien preparat dies abans (amb l’ajuda dels companys i companyes de la classe).

Hi havia quatre persones de jurat per triar els millors lectors en veu alta d’aquell dia.

El Guifré serà el representant de Cicle Mitjà i l’Aina l’acompanyarà com a substituta. En nom de Cicle Superior, anirà el Joan i, el Gael Chamizo, anirà de suplent.

A tots els participants se’ls va fer entrega d’un diploma.

Va ser una activitat motivadora per millorar la lectura en veu alta.

SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES DE L’EXCURSIÓ, PODEU CLICAR DAMUNT DE LA IMATGE.

Recordeu que per accedir a la carpeta de les fotografies haureu de posar el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’agenda.