ESCOLES VERDES: DELEGATS I RECICLATGE.

El passat dilluns, els delegats d’escoles verdes (alumnes de cicle mitjà i cicle superior) van presentar-se oficialment a l’escola com a tals. Van explicar a cada classe que a partir de la setmana vinent es farà una supervisió setmanal de la recollida selectiva de les deixalles que es dipositen en els diferents cubells de la classe. Se’n farà un registre que estarà a disposició de tothom, ja que al hall de l’edifici central hi ha una cartellera que tindrà aquesta informació. Les classes que facin un bon reciclatge obtindran un logo de color verd aquella setmana. Per contra, si hi ha quelcom en una paperera que no toca tindran el símbol de color vermell.

Esperem que entre tots s’aconsegueixi reduir el volum de brossa i fer-ne una bona recollida selectiva.

Hem de cuidar el nostre planeta començant pel nostre entorn.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *