CONCURS DE CARABASSES

Aquest any, des de l’escola, s’ha organitzat un CONCURS DE CARABASSES. Els alumnes, que han volgut participar, han decorat o han portat una manualitat feta a casa d’una carabassa.

Durant el dilluns tots els alumnes de l’escola hem anat passant pel vestíbul, on estaven totes les carabasses exposades,  per fer votacions i escollir la manualitat que més ens ha agradat.

FELICITATS A TOTES I TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!

Per veure les fotografies, cliqueu damunt de la imatge. Podreu accedir a la carpeta posant el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’agenda.

Si teniu qualsevol dubte ens podeu escriure al correu de l’escola e3005571@xtec.cat.

Concurs de carabasses:

I l’entrega de detalls i premis:

Us recordem que les fotografies i vídeos són d’ús particular i n’heu de fer bon ús.