CASTANYADA 2023

Entre el dilluns 30 i el dimarts 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’escola.

Recordeu que per veure les fotografies, cliqueu damunt de cada imatge. Podreu accedir a la carpeta posant el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’agenda.

Si teniu qualsevol dubte ens podeu escriure al correu de l’escola e3005571@xtec.cat.

FEM PANELLETS:

Dilluns al matí, ens vam agrupar per cicles i vam elaborar els panellets.

Els alumnes d’educació infantil van fer els panellets de coco i sucre, els alumnes de cicle inicial van fer-los de xocolata, els alumnes de cicle mitjà van posar una ametlla sencera al mig i els més grans, els alumnes de cicle superior, es van atrevir a fer-los de codonyat i de trossets d’ametlla.

Un cop fets els vam portar a coure al FORN DE NULLES i el resultat va ser espectacular.

Des de l’escola volem agrair a l’AMPA per la compra dels ingredients i al FORN de NULLES per coure’ns els panellets. MOLTES GRÀCIES PER COL·LABORAR.

UN GRUP DE MARES I PARES ENS COUEN LES CASTANYES:

El dimarts al matí, un grup de mares, pares i avis, s’ha quedat a l’escola per ajudar a l’AMPA a torrar les castanyes. Ells s’ho han passat d’allò més bé i des de l’escola hem comprovat que han fet molt bona feina ja que les castanyes estaven molt bones! Moltes gràcies.

ACTIVITATS i DINÀMIQUES DE GRUP:

Mentre esperàvem l’esmorzar, per cicle hem estat fent activitats i dinàmiques. Aquests jocs ens ajuden a poder cohesionar-nos millor i poc a poc conèixer els nostres companys i companyes de cicle.

ESMORZEM PANELLETS I CASTANYES:

A les 11 hem sortit al pati i hem pogut gaudir de la companyia de tots els nens i nenes de l’escola i dels mestres. Junts a la pista, hem fet diferents rotllanes per menjar-nos els panellets que vam fer dilluns.

Mentre els mestres ens repartien els panellets, els alumnes de 6è vestits de castanyers i castanyeres ens han repartit les castanyes.

ELS ALUMNES DE 4t REPRESENTEN EL CONTE LA CASTANYERA VELLA:

Els alumnes de 4t s’han preparat un conte de la tardor i l’han representat al grups de la Llar fins a 3r.

Moltes felicitats a tots els alumnes per la preparació que han fet.

ELS ÀLBUMS DE FOTOS S’ANIRAN ACTUALITZANT. SI VOLEU ALGUNA FOTOGRAFIA, US LA PODEU DESCARREGAR, TOT I AIXÍ A FINAL DE CURS US FAREM ARRIBAR LA CARPETA AMB TOTES LES FOTOS DEL CURS.