Crida als alumnes i a les alumnes de 6è: US NECESSITEM!

Hola nois i noies de 6è!

Avui ja és el 10è dia de confinament i hi ha molts i moltes de vosaltres que encara no ens heu explicat com van aquests dies. Com esteu? Què feu? Com va el vostre dia a dia? Us esteu avorrint molt? La veritat és que us trobem molt a faltar i tenim ganes que la situació es normalitzi quan abans millor.

Les mestres de 6è hem decidit probar una nova eina que es diu Google classroom. Però per poder-ho fer, necessitem la col·laboració del màxim d’alumnes possibles. Allà hi trobareu reptes i diferents tasques a fer. I el més important, és que podrem estar en contacte tots plegats.

Per això, visiteu aquest enllaç i que seguiu les instruccions del document “carta i recursos” per afegir-vos al Google classroom.

Esperem tenir notícies vostres aviat, alguns dels vostres companys ho han provat i estan motivats a fer les tasques! Quantes més siguem més riurem i aprendrem. Animeu-vos!

Sara, Cristina i Joan

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *